Motorcrossclub in as: treurige beelden

De crossclub uit Bleiswijk heeft op Facebook treurige foto’s gedeeld van de schade na de brand van donderdagavond. Bij de brand werd een bijgebouw volledig in de as gelegd.
De oorzaak van de brand is nog onbekend. Wel is duidelijk dat de schade groot is. Volgens de club gingen onder meer een shovel, veel gereedschap en meerdere voertuigen verloren.
De brand heeft een grote impact op de vereniging. Op de gedeelde foto’s is te zien dat er van het bijgebouw nauwelijks iets is overgebleven.
Beeld: MotorCrossClub Bleiswijk





Motorcrossclub in as: treurige beelden Meer lezen »
